עשה ואל תעשה: מנהגים וכללי התנהגות בעולם הנטוריזם והנודיסטי

תתפלאו, אבל גם באיזורים המופנים לנודיסטים ישנם חוקים וכללי התנהגות נודיסטים. אמנם ההופעה בעירום היא פעולה המסמלת שחרור וחופש ביטוי, אבל גם בה ישנן הגבלות.

החוקים האלה נועדו לשמור עליכם, הנודיסטים, על מנת שלא תעברו עבירות העוברות על החוק (כגון עבירות מין).

 

אזור המותאם לנודיסטים

שימו לב לבדוק היטב לפני ההתפשטות באיזור כי אכן מדובר באיזור המכוון לנודיסטים,

ישנם מקומות שלמרות שהם מכוונים לנודיסטים יש בהם איזורים שהעירום אסור בהם (לדוגמה – בבתי קפה ובחניות). שימו לב לשלטים ולהוראות, אתם לא רוצים להיקנס או להיעצר על התערטלות בפומבי.

ישנם איזורים שבהם אין חובת לבוש מלא אבל כן צריך לשבת ולהתכסות במגבת.

אל תבהו

 ברגע שהגעתם לאיזור של נודיסטים, אל תבהו,אל תצחקו ואל תצביעו, ברור שבאיזשהו שלב אתם תביטו אחד בשני כי תצטרכו לעשות פעולות שיפגישו אתכם עם עוד אנשים (לדוגמה – משחק בכדור, במטקות, ישיבה על החוף ועוד.)

חשוב להתנהג באופן טבעי ולזרום, אחרי שתתרגלו הכל יבוא לכם בצורה הרבה יותר טבעית ואתם תרגישו בנוח.

אל תצלמו

בחיים, אבל בחיים אל תצלמו אדם בחוף נודיסטים\בפסטיבל נודיסטים (למשל – פסטיבל אגוורה) ללא רשותו, החוק קיים בכל מקום,בחנויות,בכבישים ובפארקים אבל במיוחד באיזורים המותאמים לנודיסטים, ששם הרי האנשים אינם לבושים בכלל.

שימו לב שאם קיבלתם אישור מאותו אדם לצלם אותו,בדקו שמותר לצלם גם באיזור בו אתם נמצאים, זכרו שאם הדבר הפוך ונתתם אישור לאדם לצלם אתכם, תמונתכם יכולה להגיע לכל מקום ברשתות החברתיות.

אל תפתחו ציפיות

אל תצפו לראות בהגיעכם לאיזורים הנודיסטים רק אנשים מסוקסים, זכרו שמטרתו של הנודיזם הוא לאפשר לכל בנאדם תחושת הקלה ושחרור ולכן תמצאו שם אנשים מכל הסוגים ומכל המינים ולא רק אנשים יפים, אלא אנשים כמוכם.

שמרו על מרחק סביר אחד מן השני

כשאנשים נמצאים בעירום מלא כך גם החשק המיני עולה בהתאם.

שמרו על המרחק בין אנשים, תשאלו אותם אם השהייה הקרובה לצידם נעימה ומתאימה להם.

חובת רחצה לפני עלייה למתקנים

ישנה חובת רחצה לפני עלייה למתקנים המיועדים לנודיסטים, אל תנסו להתעלם ממנה, התחשבו בסביבתכם וזכרו כי גם לכם יהיה יותר נעים לעלות למתקנים לאחר מקלחת קצרה.

רגשות והתנהגות מינית

בחלק מן האיזורים הנודיסטים ישנו חוק האוסר על התנהגות\פעילות מינית,אם ברצונכם לבצע פעולה כזו, בדקו טוב שהדבר מותר באיזור שבו אתם נמצאים.

הכי חשוב – קרם הגנה

במיוחד בעונת הקיץ שבה השמש קופחת,בניגוד לאנשים שנמצאים בשמש אבל לבושים, אתם ובמיוחד האזורים המוצנעים שלכם (האזורים שבדרך כלל מכוסים על ידי בגדים) חשופים לשמש, והם הרבה יותר רגישים. חשוב למרוח קרם הגנה על כל הגוף, אתם לא רוצים לחזור הביתה שרופים ואדומים עם גוף כואב ומתקלף, בחרו בקרם הגנה המותאם לעור רגיש ועם רמת הגנה גבוהה.

מקווים שתהנו ואל תשכחו לשמור על הכללים.